jueves, 30 de octubre de 2014

Ho intento, ho espero, ho desitjo ...


Torno a escriure en aquest blog molt temps després de no fer-ho. Sóc molt poc constant ho se però - i que no soni a excusa barata - sempre tinc coses al cap, coses per fer, gent a la que veure, mil i una esplendides distraccions que em distreuen com molt bé indica la paraula. 

La veritat és que vull escriure perquè m'agrada fer-ho i em sento bé, em buido per tornar-me a omplir a l'estil Pep Guardiola. De veritat que ho intento però, no trobo ni el temps ni l'excusa adients. 

Bé, aquesta tarda sigui com sigui, m'han vingut ganes d'escriure, d'actualitzar el blog i de deixar les meves frustracions en algún lloc ... I quin lloc millor per a fer-ho que el meu abandonat i pràcticament solitari blog? 

A veure, no tot és dolent. Noooooo! Per exemple, quan als canvis a que em referia en el meu anterior post de fa mil·lenis, he de dir que estan anant molt però, que molt bé! Poc a poc, pas a pas, però de manera ferma i seguint la bona direcció - com a mínim això crec! Segurament encara trigarem uns mesos més a tenir-ho tot llest, a tenir el canvi completat però, estem treballant en ell. Espero poder venir a principi d'any i dir que ja tot s'ha complert i la transformació és definitiva. Si, ja se que no s'enten gens de que parlo, quedeu-vos només en que es tracta d'un canvi possitiu, a millor i ple d'il·lusió. 

A què em referia quan parlava de frustracions? Tampoc us ho confessaré del tot, sóc molt reservada per algunes coses i si rarament les explico a viva veu als meus íntims, evidentment, no penso ara començar a abocar-les indiscrimindament, en un insuls blog d'internet mort de riure. Només dir que porto uns dies una mica xof perquè no sempre les coses surten com un vol, potser és que tampoc faig tot el què hauria o podria però, és que sovint no se què he de fer ... Allò que diuen de voler és poder en el meu cas no sempre es compleix. Ho desitjo amb tot el meu cor però, no n'hi ha prou en només voler-ho, com dic sempre, segons quines coses s'han de fer que passin i jo potser m'estic massa quieta veient com la vida passa vora meu sense saber mai com atrapar-la. 

En fi, m'hauré de plantejar canviar l'intento, l'espero i els desitjo per uns rotunds ho aconsegueixo, ja és aquí i ho tinc.



PD. Passeu una bona castanyada, Halloween, Castaween o el que coi tingueu a bé de celebrar! Fem veure que vivim aquesta tardor que més sembla un estiu! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario