miércoles, 5 de enero de 2011

2011 ANY NOU I LA MATEIXA VIDA DE SEMPRE

Primer post del 2011 .... tenim any nou des de fa 4 dies, que per cert, com passa de ràpid el temps, no ens donarem compte i tornarem a ser a la platja prenent el sol. Al que anava però, que sino em disperso ... any nou vida nova diuen, de moment tot segueix igual a la meva vida, o sigui igual de pèssim, si porto aires negatius però, des de fa un temps que sento la necessitat de evolucionar cap a algun nou estadi però, vist com està el món al màxim que puc aspirar és a evolucionar tipus pokemon, és a dir, a canviant físicament. Això si, com que l'esperança és l'últim que es perd, espero i demano a l'any nou, noves oportunitats, conèixer llocs nous i gent nova, aires nous que renovin la meva vida i la encarrilin cap alguna meta que m'il·lusioni i em realitzi com a persona i el típic de sempre: salut, felicitat, pau i amor ... y el plus pa el salón jejej això, és broma que tinc imagenio jo a casa meva i ja en tinc prou i de sobres !!!

Au Bon Any Nou amics (a veure si algú s'anima i em llegeix coi!)

No hay comentarios:

Publicar un comentario